dimanche 1 novembre 2009

Listen to the colors, SINGLE OUT NOW !!!

I'm really happy to tell you that the new single "Listen to the colors" is finally available.

This single includes a trip hop - ambiant remix called Urban dreams. It's a very different genre compared to what I used to play, but I'm really satisfied with this RMX, as it takes the original mood to a different way...

You can download it on iTunes, Amazonmp3, Napster, Virginmega and more....

I hope you'll enjoy it and with it you'll be able to wait for the whole album "COLOR THERAPY", on 1st February 2010.

Some infos, videos will be released soon and I'm still working on some projects, I hope I'll could tell you very soon...

Keep in touch and see you soon...




Je suis très heureux de vous annoncer la sortie aujourd'hui du nouveau single "Listen to the colors".

Ce single est accompagné d'un remix à la sauce trip-hop ambiant baptisé "Urban dreams". C'est un genre très différent de ce à quoi j'étais habitué, mais je suis très satisfait d'avoir réussi à emmener ce titre sur une autre voie...

Il est disponible sur les plates formes iTunes, Amazonmp3, Napster, Virginmega, et bien d'autres...

J'espère que ce single vous plaira et vous donnera envie de découvrir le nouvel album prévu pour le 1er Février 2010.

Il nous reste encore beaucoup d'infos, de vidéos à vous présenter dans les jours à venir. Nous travaillons sur pas mal de projets et j'espère pouvoir vous en dire plus prochainement.

A très bientôt

Aucun commentaire: